tisdag 28 augusti 2007

Ägnat kvällen åt att rensa i mina mailboxar. Har tre stycken. De brukar normalt drunkna i mail. Men ikväll har jag varit duktig. Alla inboxar är tomma!

Hur gick det till?

Konsten är att skapa en massa nya mappar. Sortera (läs göm) därefter alla mail i dem. Sen är de bara borta, för all evighet. Smart Mattias!

***

Hann dessutom boka en flygresa till Budapest för ett möte med IFHOHYP. Men det blir snabbvisit värre. Flyger en lördag morgon. Framme vid lunch. Möte lördag eftermiddag och hela söndag. Sen flyg hem igen måndag vid lunch. Sightseeing då? Tänkte ta stan från luften! Bara att be piloten köra en extra sväng över stan!

Nu grunnar jag bara på en liten sak. Det är så att jag på hemresan mellanlandar i Munchen. Jag har en halvtimme på mig att byta plan. Nu är jag inte helt hemma på den flygplatsen - men är inte den ganska stor? Är inte en halvtimme i minsta laget?

Nåja, ska nog ordna sig.

1 kommentar:

bl00m sa...

tips. res åp dig precis när hjulen gått i marken. Ställd dig vid dörren när planet stannar. Och spring. Säg till flygvärdinnan att du fått ett sms om att din flickvän håller på att föda för tidigt om hon vill hindra dig. Annars är det kört.