lördag 15 december 2007

decemberrapport

Det har inte varit många knop på slutet. Kroppen och knoppen har helt enkelt sagt ifrån. Har avsagt mig en del sysslor vilket gör att man får tid för återhämtning och en hel del fria kvällar och helger. Men jag är verkligen kass på att vara ledig. Blir mest stressad och rastlös av att sitta still, men har faktiskt lärt mig att uppskatta stillheten. Nu är det iallafall någorlunda skönt att vara ledig.
.
Var nere på stan idag och var en sväng förbi stationen. Där såg jag också Jytte. Även hon såg förvånansvärt sliten ut. Inte alls den glada och pigga person som jag sett tidigare. Antar att tiden som ordförande tar ut sin rätt. Att driva SSU är antagligen en ganska diger uppgift. Men läste i hennes blogg att hon var förkyld i dagarna så det kanske är därför.
.
Noterar att det är flera människor än jag och Jytte som är nere. Pratade med en av dem nyligen på msn. En riktig sötnos som jag gärna delar kramar med! Ovanligt många personer i min omgivning som lider av lite dysterhet. Är det den bistra sommaren som satt sina spår månntro?

Inga kommentarer: