torsdag 25 oktober 2007

Annorlunda möten

Full fart hela dagen. Avslutade dagen med ett extra årsmöte med Örebros lokalförening (UH). De brukar alltid vara roliga. Och sen får man en smarrig smörgåstårta efteråt - helt gratis! Det är sånt som gör att man engagerar sig i den här föreningen!

Mötena med örebroföreningen brukar alltid vara turbulenta. Märkliga diskussioner och frågetecken uppstår hela tiden. Paragrafryttare är närvarande och de hojtar till hela tiden om stadgebrott (Kanske ska tillägga att jag är en av dem). Kanske skulle säga att de här mötena är lite mer annorlunda än vad man är van vid - men fan så mycket roligare!

Dessa möten är ett par gånger om året och inför varje möte bestämmer jag mig för att jag banne mig ska sitta tyst och lyssna. INTE prata. INTE! Tänkte samma idag. Självklart gick det åt helskotta redan från början.

Men efter mer än en timmes total förvirring blev det ett ganska bra resultat. Tror jag. Det är bra personer som sitter i styrelsen. Jag tror på dem!

1 kommentar:

Anonym sa...

Du, tyst? Går det? (;