måndag 5 november 2007

Hälsodrive!

Det har varit en omvälvande dag!

Inledningsvis en introduktion med mina elever i skolan om ett treveckors hälsoarbete. Blir bra. Kanske lär man sig ett och annat själv på köpet.

Anamma en hälsostil liksom. Kanske?

Och jag har lagat mat idag. Riktig mat alltså. Tog mer än tio minuter att göra och det ingick till och med grönsaker.

Vågen!

Och jag har tränat.

Dubbelvågen!

Och jag har handlat nyttig mat - massor med grönt och nån drickbar sörja som tydligen skulle innehålla mängder av vitaminer.

Vart är världen på väg?

3 kommentarer:

Anonym sa...

Du är bara halvvägs in i en ålderskris...

Been there, done that, got the t-shirt....... =)

Anonym sa...

Tobbe kan ha en poäng.

Antingen det eller så har du träffat någon snygg tjej du vill ställa dig in hos.

Mattias Lundgren sa...

T och A: Jag bara ler...